Frequently Asked Questions
+
Ako nakupovať ?Stačí si jednoducho vybrať tovar, vložiť do košíka .
+
Prečo je dobré registrovať sa?Ak vás aj niečo pri nakupovaní vyruší, môžete si byť istý, že ak ste registrovaný užívateľ tak sa vám obsah košíku nikdy nestratí.
Registrované e-mailové adresy používame zásadne len k zasielaniu newsletterov s novinkami, u ktorých si sami nastavíte frekvenciu posielania.
+
Aká je doba doručenia?Tovar, ktorý máme v ponuke máme aj fyzicky na sklade, takže expedícia prebehne do niekoľkých hodín, maximálny limit je do 24hod.
Naši kuriéry každý deň vyzddvihujú tovar do 12 do obeda, takže doručenie zásielky trvá cca 3 dni.
+
Koľko stojí poštovné a s akými kuriérskymi spoločnosťami spolupracujeme?Za poštovné si účtujeme 3 eurá. Spolupracujeme so spoločnosťami DPD a SPS.
Plánujeme rozšíriť spoluprácu s UloŽenkou a Slovenskou poštou.
+
Ako postupovať pri reklamácii?Je to veľmi jednoduché, stiahnete si reklamačný formulár. Vyplníte ho a pošlete nám ho naspäť spolu s produktom, ktorý chcete reklamovať.
Adresu môžete nájsť v kontaktoch.
+
Prišiel vám poškodený tovar?Ak sa vám stane takáto situácia, poprosíme vás, aby ste nám okažite odfotili produkt a fotky nám poslali.
V prípade ak to bola chyba kuriéra produkt vám vymeníme.
+
Môžem si tovar fyzicky prehliadnuť?ToChcem.sk je zatiaľ iba internetový obchod, takže v dohľadnej dobe nie.